Konverteringsoptimering steg för steg

Ligg i framkant med en anpassad plan för konverteringsoptimering.

Vi analyserar både kvalitativ och kvantitativ data för att få förståelse för vilka områden som behöver mest uppmärksamhet. Sedan sätter vi samman en handlingsplan.

Våra expertutvecklare kodar sedan testets funktionalitet och låter det genomgå en rigorös QA-process för att försäkra sig om att det fungerar på flera olika webbläsare och enheter. Tråkigt men viktigt.

Vårt kreativa team tar sedan fram design för de ändringar som vi vill testa, ofta med flera variationer. Oroa dig inte, vi är bra på att designa för att passa ditt varumärke.

Det är här det blir roligt. Resultaten! Vi håller utkik efter tendenser i datan och rapporterar de främsta fynden till dig. Sedan väljer vi en vinnare eller förlorare baserat på resultatet och letar efter förbättringsmöjligheter.

Vi testar allt – konverteringsoptimering kundresan igenom

Din data är unik för din verksamhet

Heatmaps

Få reda på precis var användare klickar, scrollar och hovrar med sammanlagda heatmaps. Vad du får är en lättförstådd rapport redo att stödja alla föreslagna split-tester och designförändringar.

Split-testning

Du är aldrig färdig med att split-testa din hemsida. Det finns alltid någonting som du kan förbättra. Blottlägg dessa möjligheter genom snabb, enkel och effektiv A/B- och multivariat split-testning.

Analys

Upptäck vilka fält som bidrar till att formulär blir övergivna och optimera för en bättre användarupplevelse med formuläranalys.
Att förenkla inlämningsprocessen för formulär har aldrig varit så enkelt.

Vill du ha hjälp?

Bra marknadsföring ger bevisat mätbar och hög avkastning. Fyll i formuläret så hör vi av oss inom 48 timmar och berättar hur.

 

Kontakta oss

 

Företag

Trendflow Sweden AB
Hälsingegatan 49,
113 31 Stockholm

Kontakta oss

08-121 326 97
info@trendflow.se